/ T - VAAAALBOORG IDAG!

Alltså, eftersom det inte blev alltför mycket till brasa igår pga ösregnet som öste ner ös ös så blev det ju knappast någon valborg, satt inne hos mig och hade det trevligt istället. Men det var ju trevligt det med. Med trevligt folk. Trevligt!
Men istället så blir det idag grillning av mashmallows (Hur i h*lvete stavar man det egentligen?!) över en brasa vid valsjön. Låter väl trevligt? Vilken trevlig helg det här är!
Och gud vad det märks att jag inte sov alltför mycket inatt..
Ungefär som igår när jag och Madde lagade mat, vi lagade pomfritt och köttbullar (klaga inte) och när vi ska steka köttbullarna kommer jag där "Asså, ska vi steka potatisen?" Eh? Jaha. Okej. NEJ?! Påspotatis är förövrigt enligt våra undersökningar billigare på Willys än Ica. Anteckna det.
Men nu ska jag inte skriva en till bibel, räckte med förra inlägget tycker jag nog.
Lägger in en skiiiiitsnygggg bild på mig och Madde från igår istället. Så jävla snygga.



Vi lägger in en till bara för det;


Sjukt heta.

Nu äter vi middag! TJARÅ


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0