/ T - TA MIG TILLBAKA & LÅT MIG STANNA

Det är när man har haft världens bästa helg och varit borta från verkligheten som man inser hur dålig verkligheten är.

Annars så har dagen sugit och jag vill tillbaka till Göteborg. För övrigt så var Göteborg heeelt awesome!

Jag blev kallad bitter tant av en norrman, vi sjöng "Fairytale" för några andra norrmän, det var slagsmål mellan akropol och norrmän och hela publiken m.m. (Och då menar jag riktigt slagsmål), vi träffade på ett helt gäng som var höga (troligtvis hasch), vi åkte vilse i göteborg (dom höga människorna lurade oss åt fel håll..), vi spelade en massa basket såklart, vi åt god middag och goda tårtor hos wasséns vänner, vi skrev en massa roliga rim, vi sov i en gympasal med p95 & p94 på en jobbig madrassjävel, jag och Ellen trodde vi gick bredvid varann men det gjorde vi inte så båda gick och pratade med sig själva om kakor, vi var hejaklack åt andra lag, jag råkade skriva fuck you till en kille (de va inte meningen till honom men han tog åt sig det..), och ja. Sjukt mycket mer var vi med om också, men med mitt minne är det inte lätt. Erkänn bara, detta låter som en RÄTT bra helg?
Den var sjukt bra.

Bilder kommer så fort de som hade kameror lägger upp dom på facebook, vilket nog är så småningom! ;)

Träning snart, blir träning med P95 idag eftersom damernas är inställd!


Tidigare kommentarer :)
Namn: ida

helgen va bäst vill tbx <3

nu e de bara att ladda till matchen på torsda när vi kommer krossa killarna <3 ;)

2010-05-19 @ 17:58:00

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0