/ T - Sommardröm ÄR en sommardröm!

JAG ÄR KÄR

Hej 2010's sommarplåga!

Vilken härlig dag, som en sagodag

Jag mår bra idag,

Tack för matsäcken morsan,

Och för karkisen(?) farsan, ni e bäst, hejdå

Hejdå

Ner till badplatsen, klart att badvakten, drar ett skämt om kor (det e den som e på ängen asså)

Barnen ligger flott, till mygg o knott som dom har fått med nåt, hot(?)

Bakom vassen strax intill ett träd ser jag dig byta om,

MED NÅN SOM E BLOND

Jag smyger fram, det pirrar till litegrann

Nu har jag nåt o skryta om

Du exponerar din balkong

Kvällen närmar sig, kan inte hejda mig! Om du vill värma dig e jag din för ikväll

Å jag älskar dig, himlen frälsar mig o vattnet smeker mig i en skön sommarkväll

Dags för grillfesten jag o min bästevän ska gå dit

Kretker, (asså jag heter ju inte kretker)

Sommarkvällen e ung med temperaturen medium, alltså ljum

(Jag heter Torsten jag kallas Kretker)

Flaggan står i topp, o nu ska kubbspelet opp

Lägg på ett kol, på grillen

Tjejer tisslar o tasslar o killar pillar o tafsar, på en stek i halvlek

EN STEK I HALVLEK

Känslan är trots grova magbesvär, att jag har blivit kär, nu när jag ser att du e här

Underbar, du e så söt o rar

O du har inget val, jag ska bli din karlakarl!

Kvällen närmar sig, kan inte hejda mig, om du vill värma dig e jag din för ikväll

O jag älskar dig, molnen parar sig o fåglar sjunger tjalala kvidevitt tjofaderitt

Kvällen närmar sig, kan inte hejda mig, om du vill värma dig e jag din för ikväll

O jag älskar dig, solen sänker sig

Nu när jag tänker på dig i en het sommarkväll

Vilken härlig da’, om den nu blir av

Någon dag, jag vill ha, min egen sommardröm.

Adrian, vet du var min vänstra skena e nånstans? De va ju du som hade den sist, du vet att jag inte kan åka skridskor utan min vänstra skena, jag har sagt det till dig massa gånger, man måste ha sin skena, annars kan man inte stå på bena.

Ann-marie det står en häst ute i hallen, vad är det för ras på den?


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0