/ T - SJUKT BRA

Sjukt bra uppdatering känner jag. Heeeelt otrooooooligt.

Har haft avslutning med Åkersberga idag. Och igår med BT ÅLLSTARS ju. Så mycket som avslutas den här helgen. Så sorgligt. Lät ironiskt men det var det inte. Knappt några träningar kvar, troligtvis sista träningen med BTÅ på onsdag, alltså, föralltid. Gud vad hemskt det låter. Föralltid. FOREVER. 4LAJF. Ni fattar grejen..
FAST!
Jag och Carro kommer självklart fortsätta i Bollstanäs nästa säsong! :D Plus P95 troligtvis och lite grejor. Så det blir ju aaasbraa ändå. :)
Och nu måste jag avsluta med att skryta lite!
Igår på avslutningen med BT Ållstars så delade våra tre coacher ut tre priser. "Coachens pris", som gick till Saga. "MVP (most valuable player)", som gick till Senait. Och "MIP (Most improved player)", som gick till mig! :D Galet kul. :) I och med det fick jag även 300kr på Stadium, naaiz! Fast äran betyder mest ändå. Höhö.
Hela dagen var för övrigt världsbäst, lirade basket utanför Ica häggvik, kunder utmanade oss på match, straffkasttävling och en massa mer. Avslutade med grillning hos Kerstin, världsbäst helt enkelt.
Idag vann jag även en Nock out tävling och fick en jädra massa chokladgrejs. Har lite ont i magen nu. 

Nuuu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga en jävla massa! Wow, vad mycket jag har att göra känner jag. Har liksom glömt mina bekymmer denna helg. Men nu börjar dom återkomma.
Yeye, hörs!



Vi har spelat tillsammans i ungefär 9 månader, och wow, vad mycket som hänt på nio månader. Ni är grymma allihopa på alla möjliga sätt. När jag första gången kom till er, blev verkligen välkomnad på bästa möjliga sätt. Finns inga ord. Ni har skapat så många minnen jag kommer ha med mig resten av livet.
SM på hemmaplanen Grimstahallen
SM i Östersund
Scania i Södertälje
(Region med vissa utav er)
Och alla träningsmatcher vi spelat. Och alla andra saker vi gjort tillsammans. Som avslutningen tillexempel.

Nu har jag skrivit en hel bibel känner jag, dags att avsluta detta sorgliga inlägg och börja plugga, vilken är nästan lika sorgligt.

Tjingeling

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0