/ T - SÅNT HÄR TYCKER JAG OM


För er är det här bara en bild på två snyggingar som försöker se likadana ut även fast den ena redan har en tvilling. Men för mig är det sååååå mycket mer! Den är liksom, lycka! Den är lycka, och sommarlov, och, åh! Obeskrivlig!
Det är en sommarlovskväll och tvillingarna kommer över från andra sidan gatan för lite kladdkakebak och filmtittande. Tänker på att det kommer inte gå i sommar. För i början av sommarn flyttar tvillingarna till Sundbyberg. Jävla skitställe. Vi har bott på varsin sida av Wedtorpsvägen så länge jag minns. Och nu inte längre? It's a sad story, I know, tell me about it...

Tänkte bara dela med mig av mina många känslor. TJARÅ

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0