/ T - SÅ ÄR DET ATT VA PROFFSBLOGGARE

Eftersom jag har fått en del beröm över mina rim. Så tänkte jag göra ett litet så att säga, rim om mig & min blogg!

Tack mina söta bloggläsare för att ni gör mig rik, typ tack vare av att sitta på ett fik.
Jag är känd tack vare min blogg, hela världen gillar min facebooklogg.
Att bli känd gick väldigt fort, numera skriver jag autografer och tar massa kort.
Får idolbilder på mail, vissa är ganska fail...
Shoppar mest hela dagen, och följer inte direkt lagen.
För jag är 15 år och går på krogen, och är mot min pojkvän aldrig trogen.
Byter kille som underkläder, och älskar bra väder.
Har massor av vänner, fast det är inte många utav dom som jag känner.
Blir nog utnyttjad ibland, men är i alla fall alltid i första hand.
Men jag måste ju passa på nu när jag är ung, och känner mig som en kung utan pung. 
Fast jag har egentligen inget liv, hoppas nästan på att få hiv.
Men huvudsaken är att alla älskar mej, för att jag är en så jävla snygg tjej!
Puss på dej, hej!


Idolbild som INTE är fail! Skitsnygg verkligen, från tec.blogg.se, tack tec! :)

Nu ska jag dra, fest kanske!? Wiiiiiiiiiiiihooooooooooooooo!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0