/ T - RIMKUNGEN ÄR I FARTEN! Eller drottningen kanccche...

Skrev ett rim till min gamla lärare Olle. Våran gamle SO lärare som vi saknar så mycket som nu är pappaledig. Våran nuvarande solärare ska maila det till honom. =)

OLLE.
Vi saknar dig allihop. Hoppas det går bra för ditt barn att växa opp.
Du har det säkert skönt, och klär dig i grönt. (Jag tycker grönt klär dig, kanske för jag é kille och gay)
Du spelar data hela dan', och är varje natt på lan.
Du dricker cola rätt ofta, du kan hela dan' ba' softa!
Fast nu kanske jag överdriver, när jag detta skriver.
Barn kan va' ganska jobbiga ändå, du hoppas nog inte på att fler få.
Vi önskar att få återse dig på vår bal, kom till vår matsal!
Vi måste få träffa dig en sista gång, det kommer va' massa sång...
Så kom bara dit, eller kanske borde säga hit.
Du är en redig karl, som ett barn har.
Vi ses! Annars kommer jag skrika mig hes.

Vi vill träffa dig din filur, vakna nu upp ur din tupplur och dra dit hit för att hälsa på, vi saknar dig så!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0