/ T - NU SKA JAG FÖRKLARA EN SAK!

"Asså vem läser bloggar egentligen?" "Asså fyfan folk som bloggar har ju inget liv" Osv, osv. Kommentarer som man hör mest hela dagarna.
& Nu tänkte jag svara på dessa frågor!
Över 1 miljon personer läser bloggar, så det är antagligen ganska underhållande. Och att folk som bloggar inte har något liv är nonsens (jag är ett undantag), för det första tar det inte upp speciellt mycket av min OERHÖRT DYRBARA TID. Och för det andra så är det en kul grej, ni kanske inte tycker det är kul. Men det tycker jag! Lovar att ni också gör onödiga saker för att det är kul. Tillexempel som att folk lirar data o grejor.
Så nu har ni fått svar på livets största frågor! VARSEGOD :)


The greatest blog in the world

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0