/ T - GLASKLART

Självklart så vann vi mot grabbarna, med, kanske, femton poäng? Vet inte riktigt. Huvudsaken var ju att vi vann..
Matchen slutade runt kvart i sju och så hade vi ett litet möte med laget, sen spelade jag och Carro lite plojmatch med folk från lite alla håll och kanter, eller, typ, P94/93 & P97 :D Sen lämnade Carro mig och jag stannade kvar i hallen och lekte lite, åkte hem vid halv nio så var i hallen i tre timmar. Hehe. Jag typ bor i Söra, eftersom jag inget annat har att göra...



Yeeeeeeeeah...

Hehe, TJARÅ


Tidigare kommentarer :)
Namn: ellen :)

jag typ bor i söra efersom jag inget annat har att göra ! :) så klockrent !<3

2010-05-20 @ 21:52:57

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0