/ T - IDAG SÅÅÅ...

Har jag haft en helchill dag! Började inte med bild klockan 08.10 så vi började med engelskaprov 09.20 och sket i spanskan bara för att provet var så långt och konstigt och sen hade vi lunch då jag gick in och ut ur matsalen 5 gånger och sen hade vi balmöte resten av dagen.
Sen åkte jag, Emma, Clara, Frida, Ebba & Raffa till Willys och kollade priser på sallad, plasttallrikar, ballonger, läsk, serpentiner och lite andra grejor. Fick även gratis Chips och Cola! GO WILLYS!
Efter besöket på Willys åkte jag, Emma & Clara till Söra och letade pantflaskor, fick ihop 5,50kr som några snorungar snodde sen, då frågade vi istället en snäll man med kostym och fick 5kr. Sen frågade vi snäll kvinna och fick 2kr. Sen frågade Clara en tant på ica och fick 1kr. Och så hade vi 2kr. Då åkte Clara till Ica och köpte två icachoklader. Det var gott. Vi var hungriga. Sen tränade jag bort chokladen med en rolig träning!
Och nu ska jag duscha.



Så är det.

Dusch nu, TJINGELING

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0