/ T - HONEY IM HOOOME

Riktigt NICE dag idag måste jag säga.
Slutade efter matteprovet & engelska muntliga nationella, alltså vid halv elva. Då åkte jag och Carro till Edsbergsskolan, Ericas skola.
Det var en annorlunda busstur måste jag säga. När vi landat där så var vi med på en av deras lektioner, för att få uppleva en annan skolkultur än Åkersbergas. Haha, eller inte... 
Deras lektion gick ut på att deras kurator stod och snackade om kvinnlighet och manlighet. Jag upptäckte att jag är grym på sånt där. Satt och viskade massa grejer om det, fem min senare sa han exakt vad jag hade sagt. Detta upprepades väl ca 10 gånger. Höhö. Så jädra bra jag är ändå..
Sen skulle Erica ha matteprov så jag och Carro gick ut och lirade basketboll, Erica är ju också rätt grym så hon blev klar fort och vi åkte hem till Erica, förjäkla långt hon har till skolan. Eller, tycker jag, kan väl bero på att jag har fem min promenix... Yeye!
Vi åt pyttipanna som inte var i närheten av färdig & godis och sen drog vi på träning!

Oh, hörrni! Jag har en mobil med T9! YIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAA


Jag & Ragnar ♥

Duschen nu! Hehe, tänk att jag prioriterade er framför duschen? Känn er hedrade!

PUSSHEJLEVERPASTEJSVEJGREJTJEJHEJDÅ

Tidigare kommentarer :)
Namn: hannah

SV:jag vet vad det betyder (:

varsågod :D

2010-05-26 @ 20:40:42
BLOGG: http://hannahanderssson.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0