/ T - HEJ TIDSFÖRDRIV

Brukar du komma i tid: Till viktiga saker (inte skolan)
Vad hade du i din mun senast: MAT, lax och potatis. Mat är gott. Mmmmaat..
När mår du bra: När jag är med mina braiga vänner!
När blev du fotad senast: Iförrgår, eller, min webbkamera fotade mig senast idag, hihi.
Hur känner du dig nu: Försvinn tandvärk, FÖRSVINN!
Kan du laga mat: Micrar allt
Vad pluggar du: Går i skolan
Vad tycker du om fötter: Fula, äckliga
Är du smart: Skojaru eller?! Smartaste jag känner.
Vad har du på dig: mjukisbyxor, linne & tjocktröja
Är du aktiv i skolan: Jaaaaaaaarå
Vad saknar du: Att vara liten
När och varför grät du senast: Fredags, privata skäl
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: Jorå, hade niceig träning!
Din favoritdryck på morgonen: juice
Vad ska du göra i sommar: Egypten 13 juni! TJOHO :D Annars inget speciellt
Är du nöjd med ditt liv?: -
Vad vill du jobba som: Bläckfisk (sa iaf det när jag var liten)
Har du tråkigt just nu: OM jag har
Vad gör livet värt att leva: Familj & vänner
Vad i livet ångrar du: Mycket, men antar att man lär sig av sina misstag
Är du musikalisk: Inte alls, kommer alltid sist på singstar..
Vad lyssnar du på för musik: Allt! Lyssnar på allt!
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Outsider, typ, eller? Vet inte
Är du bortskämd: Inte enligt mig själv, men så är det väl oftast
Är du trött: Inte speciellt! WIOWJGDVIOJNWGSIVK YEEEEEEEEEEAH
Vad gör du imorgon: Skola, sen träning! OHOJ :D
Din första Operation: första och enda var när jag opererade bort blindtarmen, sommarlovet 05, låg på sjukhus sommarens varmaste vecka hela veckan! Nice!
Första piercingen: första och enda är mina hål i öronen, ett på varje öra
Första bästa vän: katja och nadja blir det nog :)
Första priset: en fotbollscup antar jag
Första sporten du började på: fotboll
Första semestern: kommer inte ihåg
Första konserten: kommer inte ihåg
Favorit...
Filmer: Twilight
Tvprogram: Vettefan, typ 2 and a half men, vänner, såna där torra grejer för torra människor
Sport: BASKET!
Plagg: mjukiskläder är skönast, men jeans är snyggast
Skola: Tråsättra, eller, kanske, jag vet inte, gillade kanske Sjökarby? Kommer knappt ihåg
Bok: Twilight
Just nu:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Ska du: ingenting
Lyssnar du på: ingenting
Väntar du på: ingenting
Tittar du på: dataskärmen
Vad du föredrar (motsatta könet)...
Läppar eller ögon:  ögon
Kramar eller kyssar: 
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: mage
Busig eller lydig: Rolig!

Nu har ni fått läsa en massa tråkiga grejer! Kul va? Visste jag väl. Annars så är det Simpsons på tv, love it! Jag och Emma har för övrigt kommit fram till att jag var "en av dom" (en simpsonsgubbe alltså) när jag föddes. Ganska coolt! Hade typ gulsot eller nåt. Coolt!
Okej, ger upp att skriva, detta känns inte speciellt intressant.


Passar ändå rätt bra som en Simpsonmedlem får jag väl lov att säga..

Ps. Hej Micke! Hoppas telepatin fungerade och att du läser det här nu! :)

Leverpastej!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0