/ T - HEJ OCH VÄLKOMNA

Tänkte att vi får ju bara fler och fler läsare hela tiden. Så nu tänker jag göra ett litet välkomnande tal.

Hej och välkomna till tec.blogg.se.
Detta är en blogg där humor inte har några gränser, där ironi är vardagsprat och där alla nolifers hänger om kvällarna.
En blogg framförd av Titti, Emma & Clara. Tre fullt onormala störtsköna flickor som går sista året i grundskolan på en skola i den lilla hålan Åkersberga, där för övrigt 70% av befolkningen är gangsters och 30% klockrena töntar, ja, och så vi tre då.
En blogg som handlar om absolut ingenting och där alla bilder är tagna med en webbkamera med ca 0 megapixlar.
För att berätta mer om oss som ligger bakom denna geniala blogg så börjar vi med mig, Titti Andersson. Född 1995, borde alltså gå i åttan, men med min höga IQ på dagis där alla lekte med lego medans jag plussade ihop bitarna i pusslet och dividerade med sjuttioåtta så fick jag flytta upp på sexårs ett år tidigare och går därför i nian tillsammans med Emma och Clara som är födda 1994 båda två. Jag har skilda föräldrar och tre äldre syskon (En bror & två systrar) två katter och en hund, resten kan ni ju räkna ut själva. Slagsmål och blåmärken har blivit en vana. Fast nä, mest katterna jag slåss med. Har rätt schyssta syskon faktiskt. Helt ok liksom. Bara en utav dom som bor hemma visserligen. Sägs att jag är släkt med min bror, vet inte riktigt hur jag ska ta det.
Nog om mig, nu tar vi en tur in i Emmas liv! Känns lite fel att jag ska sitta här och skriva om det, men vi kör en kort presentation. Emma har två storebröder och en lillasyster och allesammans bor tillsammans. Enligt mitt intryck av familjen Rösund så är de oerhört trevliga allihopa. Emma var väldigt populär när hon var liten och har lekt med varenda varelse när hon var liten. Vad finns det mer att säga? Emma gillar långa promenader och mysiga hemmakvällar. (Klassiker, alla gillar långa promenader och mysiga hemmakvällar)
Och sist, men inte minst! Clara Sörås. Clara är en liten prinsessa som bor i ett fint hus på ******** (vill inte skriva ut vägnamnet, paparazzis nuförtiden..). Clara har snälla föräldrar och en storasyster som går på college i USA. Clara är brun året runt och har ett hus i Spanien som vi alla har tänkt tanken på att utnyttja Clara som kompis för. Clara gillar förövrigt muskulösa pojkar med mustasch. (Det där hittade jag precis på, skaffa inte mustasch snälla)

Detta börjar bli alldeles för likt en bibel så nu avslutar vi med en bild på - TEC!


Söta, så söta.

Njut nu och fortsätt simma! Puss på er!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0