/ T - HEJ HEJ HEJ

Hej hej hej jag är bara fjorton år kom och se på mig lalalallala. Jag är femton år faktiskt.

För att komma till saken så tänkte jag bara kika in och säga att det är 38 dagar kvar till skolavslutningen. Hur känns det? Rätt bra faktiskt! Nej. BÄTTRE ÄN NÅGONSIN!
Har nog aldrig längtat såhär mycket till något faktiskt! Åh, ett sommarlov har aldrig varit mer behövande.
Och så Egypten två dagar efter, inte helt fel det heller! TJOHEEEEEEEEEEEJ
Kände att jag behövde muntra upp mig själv, och det funkade faktiskt!


Gillade sommaren med er fruktansvärt extremt oerhört mycket! (Svenska pr0 i farten!)

Visst var jag med alla andra också hehe, men tippar på att det var mestadels med er!

Nu ska jag gå och va glad, helvete måste plugga engelska. Fan!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0