/ T - EGENTLIGEN

Egentligen förstår jag inte grejen med blogg. Egentligen så är det väl skittråkigt? Att sitta och läsa om andras astråkiga liv? Är det kul? Eller ja, till och med om man har ett roligt liv är det väl inte så jävla kul för andra att läsa om? Egentligen.
Men tydligen så är det det. Eftersom 1 miljon pers sitter och läser om när jag skriver att det jag skriver är tråkigt. 1 miljon pers liksom...
Eller ja, här sitter jag och skriver att min blogg är intressant. Syftar väl egentligen mer på Kissie, Kenza, (Tec), och dom där. Är det kul att läsa om dom? Jag gör det. Har ingen aning om varför faktiskt. Rätt konstigt.

Märks det att jag är på lite konstigt humör? Lite konstigt kanske. KONSTIGT KONSTIGT KONSTIGT.
Fick en verklighetschock tidigare idag. Har ni varit med om det? När verkligheten bara slår en på en sekund, man får verkligen en rejäl chock vill jag lova!

Tror det är dags för mig att gå. Gå och lägga mig kanske? Åh herregud ni anar inte hur skööööön min säng var inatt. Underbart. Åhhh JA jag ska gå och lägga mig! TJOHOOOOO!


Lite såhär har det varit idag. Glad för det har varit en underbar helg, ledsen för att helgen är slut, fundersam över att bloggar egentligen är jättetråkiga, och arg för att skolan suger.

Godnatt

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0