/ T - & DET RÄTTA SVARET ÄÄÄÄÄÄR....

Hemligheten handlar faktiskt om bergochdalbanor. Eller nja, "tivoli" grejer överhuvudtaget.
För att gå rakt på sak och få megamycket kritik och klagomål på mig så - JAG HATAR GRÖNAN, LISEBERG OCH ALLT SOM LIKNAR DET!
Tycker helt ärligt inte ens om sockervadd. Förihelvete folk, SOCKER PÅ PINNE?
Skärp er!
Näämen, att sitta i vagnar uppochner i 500km/h och sitta på en liten stol 92485 meter upp i luften är helt enkelt inte min grej.
Trivs bra på marken tack. Förutom flygplan! Flygplan är OK. För då är man påväg till något braaaa.
Att åka uppåt i fritt fall är bara helt onödigt med tanke på att riskera livet för ingenting. Men ni kanske gillar det!
Själv försöker jag uppskatta livet genom att ta vara på det. Typ.
(Försöker egentligen bara hitta på ursäkter så att jag slipper erkänna att jag bara är jättefeg egentligen)


THATS JUST NOT GOING TO HAPPEN!

Nej, nu är det dags att plugga engelska! TJOHOOOOOOOO!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0