/ T - DET BARA BLIR SÅ

Ni måste verkligen uppskatta när jag har tråkigt! "Varför det?" Jo för då skriver jag en massa värdelösa inlägg som ni "älskar" (jag låtsas iaf att ni älskar dom).
Kul att jag underhåller någon åtminstone! (Lägg märke till någon, inte några, någon.)
Äsch, ser i alla fall fram emot helgen! Imorgon är det jobb på bergadiscot, TJOHO, det bara kryllar av minifjortisar där! :D Nedå, nu ska vi inte vara elaka. Finns nog några få normala barn där också. Typ jag.
På lördag och söndag är det regionsuttagning här i Åkersberga, är tyvärr inte med men ska såklart vara där och kolla och heja på Senait från bollstanäs! :D Så sover troligtvis jag, Erica och Yoella hos Carro också, yeah!

Äsch, låt oss lägga in en bild istället!



Så kan det gå...

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0