/ T - brödrost

Nu är jag hemma igen! Har varit och kollat på tjejernas regionsträning imorse och sen lirat lite boll med trevligt folk, jag erica yoella och amanda sov ju hos Carro inatt, nááájs var det! Och igår efter inlägget åkte ju jag och Erica och kollade på tjejernas träning också.
Åh, sjukt kul, vårat lag (BT Ållstars) ska få möta regionslaget! Åh vad vi ska krossa! :D Gaaalet roligt!

Jaja, jag bara svamlar. È lite trött. tröttelitrötthejtrötttrött.
Borde plugga litegranna också, undra hur det blir det med.
Hahaha, jag igår;
Jag - Jamen då gör vi så då!
Jag - Hur då?

Ibland är jag bra rolig. Ibland och ibland... Alltid.


formulerade mig lite konstigt

Äsch, TJARÅ

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0