/ T - ÄLSKADE GÖTEBORG

När vi var i Göteborg, satte vi varenda boll i korg. Där fanns det ingen sorg.
Har aldrig haft så roligt, även om det inte låter troligt.
Bråkade med norrmän och sjöng sånger, inte något man gör många gånger.
Åt goda tårtor hos Wasséns vänner, inte några som jag direkt känner.
Umgicks med underbart folk, även om man ibland behövde tolk.
Åt donken en del, det satt aldrig fel.
Vi hejade på de andra lagen, ibland blev man alldeles tagen.
Gick inte en sekund som jag inte hade kul, även om jag va ful.
Vi träffade personer som var höga, och några som bara var jädrigt tröga.
Men utan laget hade resan inte varit någonting, så nu ska jag berätta några ting.
Tack för resan tjejer, skulle gärna vilja säga några grejer.
Ni gjorde min resa, många gånger skrek vi oss hesa.
Ni spelade som gudar, inte som judar.
Ni är verkligen ett härligt gäng, jag klarade liksom att sova utan säng.
Så tack för denna tripp, ni é bäst för jag fick inte en enda flipp!


Detta rim blir inte det sista ni hör från mig,
jag kanske skriver ett om dig...
Vem vet, jag kanske gör de om du é het.

HA DE GÖTT, HEJ!


Tidigare kommentarer :)
Namn: Amela (bollstanäs)

fan va grym du är på att rimma!!!

2010-05-20 @ 16:23:14
Namn: Ellen

Asså titti du är så jävla grym på att rimma,

DU ÄR SÅ GRYM PÅ ATT RIMMA !!! ni är bääääst tjejor <3

2010-05-20 @ 21:56:06

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0