/ T - ALLDELES HARMONISKT & NOSTALGISK OCH JA, NIVET

WOW VILKEN UNDERBAR HELG. Heeeelt seriöst alltså, den toppar helt klart listan på bästa helger! Orkar inte skriva en massa grejs nu, ni får nöja er med ett rim tills en riktig uppdatering kommer:

Min helg har varit bäst, det var som att leva i en fest.
Lira boll och inte behöva ha någon koll, det kallar jag najs, och inte åt jag någon majs.
Umgås med underbart folk, även om man ibland behövde tolk.
Bo i en gympasal, och hålla en massa tal. Mest bestod talen av rim som jag skrev, med de flesta jag drev.
Vi hade oerhört fin hejaklack, ville bara säga tack!

Där vi var hette alla Glenn, men nu är vi tillbaka till namnet Sven.
Detta var den bästa helgen i mitt liv, hoppas ingen utav er får hiv!
Jag ska rama in våra kort i en ram, och nu avslutar jag detta med en KRAM! :')

Ps. Skulle gärna stannat i Göteborg hundra år till, och det tror jag många vill.

Hare gött flickor & pojkar, vi hörs, vad som än görs! Oj, blev lite väldigt entusiastiskt i den där rimgrejen. Du vet tjejen... HEJDÅ, TILL ER FÅ (som läser detta)! (ni fattar va?) Äsch, HEJDÅ!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0