/ T - ÄGDE SÖNDER PÅ IP IDAG

Asso jag ba typ råååå ägde sönder alla på ip idag, fett najs asså! Ba 2 min på 100000 meter och typ ba femton meter på längd o lixxåm 6,40 på höjd, & för att inte TALA OM hur snabbt jag sprang 100 meter, GRYMT snabbt asså, GAAALET att man kan va så snabb som ja é. Och kast med liten boll & kula... Med mina feta armmuskler så kan man ju kasta hur långt som helst! Så jävla vältränad jag e asså, kastade FETT långt.



Dålig bild på mig och raffa när vi springer 1000 meter, asså ser ju typ inte ut som vi satsar men vi sprang sjuuuukt snabbt...
Fattar förresten inte varför man inte säger 1 kilometer. Kan någon förklara?

Puss på er SUCKERS!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0