/ T - ÄGDE SÖNDER IDAG OCKSÅ

TRO DET ELLER EJ, men jag var grym på IP idag också. Helt otroligt, jag är heeeelt otrooolig.
Var funktionär till sexorna och sjuorna idag, jag och clara mätte hur långt folk kastade kula, kanske låter skittråkigt, men helt ärligt så var det riktigt roligt! B) Pumpade musik ur högtalarna och solade.
Och du hörru, tro det eller ej, men jag har bränt mig! På armarna & ansiktet lite. RÄTT COOLT ELLER? Sommarens första bränna! YEAH!
Kom hem vid tvåtiden och låg på trampolinen och solade en timme till. Looooooooooovley!
OM jag är på bra humör idag! Snart är det match mot pöjkarna också, WIIIIIIIIIIIIE
Underbara dag. :')


Inget kan förstöra mitt braiga humör idag!
Sitter just nu och pumpar musik ur Claras högtalare jag råkade få med mig hem, "det var ju synd".. :DDDDDD

OUT TO THE SUNSHINE, GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODBYEEEEEEE

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0