/ E - TJOOOO!

Haha kan inte skriva eller säga "tjo" utan att börja skratta... Haha nu vet jag att ni sitter och tänker just "varför? :O" Jo och det ska jag berätta...

Clara Sörås, när hon ska iväg på toaletten skriker hon - JAG MÅSTE PÅ CHOO! Haha, cooling där alltså! :) Nä, jag skämtade!

Oj, är klockan redan tio i tolv :O Jag som ska upp 7 imorgon, har gympa klockan 8 men undrar om jag kan vara med, med tanke på att Måns och Clara körde på mig med en skejpbord (ni måste gilla stavningen!) Hahaha, det gjorde sjukt ont så ni har jag feta såret (höhö ett skrapmärke) och stort blåmärke :( Plus att min kusin idag gjorde så jag fick en stol i ögat :(

Haha, hon skulle dra isär två stolar som satt ihop, så bad hon mig hålla i den som var längst ner. Så när hon drar upp den andra så får jag ena ryggstödspinnensaken i ögat :/ AJAJAJ Säger jag om det! Så de så! :D

Höhhhhhhöhö, ne nu ska jag sova. Ska bara kolla fejan, jaoooww!

Men vi hörs säkert imorgon, puss!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0