/ E - ojojkojojojojo

Fan va det här suger, egentligen..

Men aja, var på ip igår somsagt, ägde.. Eller jag var med på 100 meter och kast med liten boll, sen hade jag vattenkrig resten av dagen. Det ägde!

Höhö, sen på kvällen var jag med Clara och Frida. Vi tog en promenix till favvan och köpte kladdkaka, som vi åt upp. Hahahaa så jävla tjocka! ;)

Sen träffade vi Titti, David, Coffe, Christoffer, Anton, Anton, Adde och Daniel. Vi satt vid maggan och hängde, ni vet som alla coola gör här i Åkersberga...

Nä och sen idag hade vi skola, vi gjorde nationellt prov i no.. Skulle typ göra provrör med jäst och socker och sätta på en ballonog, så fick ballongen luft. Höhö, skit kul..
Förutom att alla tog ballongerna, fyllde dom med vatten och sen var det typ krig i korridoren :) Haha!

Men nu är jag hemma, har bloggat klart. Ska ta mina soböcker och minitomater och sätta mig ute i solen och pumpa musik ;D

HERÅÅÅÅÅÅÅÅ!



Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0