/ E - GODMORGON

Godmorgon kära bloggläsare!
Vaknade super glad idag, haha sen konfronterade mamma och pappa mig om en påse som hade hängts på staketet imorse. Hahah, alla våra saker som vi lämnade vid valsjön. Jaja, så åkte jag med pappa och köpte smör. Coolt va?

Sen åt jag mamma och pappa frukost. Så nu sitter jag här, ensam och övergiven. Nä, försöker få liv i Clara så hon kan följa med mig till vaxholm och äta glass :)

Nu ska jag gå och göra mig iordning och se vad som händer sen :D
Ha en trevlig dag! :D

Puss


Tack för en underbar helg tjejer, det går inte ens att beskriva med ord. - jag saknar oss


Tidigare kommentarer :)
Namn: JuliaHällström

fin blogg :)

2010-05-02 @ 20:08:52
BLOGG: http://braiigast.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0