/ E - entuastik & angagerad!

Bra stavning där Emma!
Meningen med rubriken är att jag känner mig jätte engagerad i denna blogg, typ skriver 1 inlägg medan Titti gör 12... Aja skitsamma.. :)

Idag har vart en jävligt nice dag! B)
Började med att jag försov mig till 11.30 (dom som är förvånade räcker upp händerna.. ingen okej,) Aja, gick upp och gjorde mig klar så gick jag till skolan. Hade inte lektion förns klockan 13.00, då hade vi So. Jag gjorde verkligen ingenting :O Jag och Titti satt mest och skrattade :D

Höhö, sen efter det hade vi Engelska. Fast svenska, haha för invecklat för att förklara för er. Och som om ni bryr er liksom, jo det gör ni men ändå :) Där skulle vi skriva dagbok eller nåt, men allt jag hann skriva var: Kära dagbok. Notera att jag även hann stryka under texten ;)

Och efter den trevliga lektionen hade vi idrott, fotboll på konstgräset. Yiho! -.- FYFAN....... Inget mer om det tack. Så efter den lektionen som slutade prick 16.00, inget slös på tiden där Monica, så gick jag och Sara hem. Och precis när jag kom hem så frågade Clara om jag ville följa med henne till valsjön och bada. Så jag tog mitt pick och pack och drog!

Haha vi var typ inte mer där än i 10 min, förns David Coffe och Nikhil kom... Dom skulle grilla korv och det skulle även komma massa annat folk. Så vi satte oss med dom och gjorde upp en brasa....
Det var kul med allt folk där :)

Sen när nästan alla hade dragit så gick jag och Frida till mig och var där en stund, sen kom Clara så åkte vi till Frida och hon hämtade badgrejer. Så åkte vi tilbaka till valsjön, och då drog precis David Anton Coffe och Patrik. Men vi gick och badade ändå, så kom David och Eric... Jag lyckades göra värsta brasan :D Jag är fan pr00000000000! :D  Höhöh, men sen blev det kallt så vi drog till donken och sen hem :)


Ojojoj va mycket det blev :O jaja, ni orkar läsa ändå... :) det vet jag..
Men nu måste jag faktiskt sova om jag ska orka upp till halv åtta imorgon :)

Så puss på er, så hörs vi nångång i livet!

(Det cpar sig och det går inte att lägga in bilder, 3vligt! -.-)


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0