/ E

Man märker vem som sköter den bästa uppdateringen här iaf... Men nu är jag här, bättre än någonsin! Eller inte alls. Haha, jaja...

Har inte skrivit på 4 dagar, har haft helg. Asskönt! Har gjort massa kul.

Onsdag:
Va med Clara Frida och Eric, vi gjorde inte alls mycket. Typ gled runt?
Torsdag:
Var med Clara Frida Tobbe Christoffer Daniel Robin, var i centrum typ haha. Sen träffade vi Mik och åkte till hans verksta och var där i 2 timmar.
Fredag:
Var med först Clara och Chrille, sen träffade vi Frida Christoffer Daniel och Emma. Så drog vi till donken och åt, sen letade vi efter min broder i centrum haha.. Sen satt jag Chrille och Martin och snackade på mitt rum i 2 timmar.
Lördag:
Var med Clara och Frida, träffade Mik, åkte bil med han så träffade vi på Globen så körde han punka och så fick han hjälp av oss att byta. Så vi var hemma 3, inte så poppis kanske... :/
Söndag:
Vaknade upp med Clara och Frida, åt frukost. Sen drog Clara, så kollade jag Frida och Fisken på "Torkel i knipa" sen somnade Chrille i min säng, så jag och Frida gick till henne så bytte hon om. Sen träffade vi på Christoffer och Eric. Sen gick vi till favvan och köpte kladdkaka, sen gick vi till mig och pluggade.. Fick en hel del gjort faktiskt ;)

Så nu sitter jag i min säng och väntar på mina föräldrar som är på väg hem från Enköping... Ikväll ska jag nog vara med Chrille, Frida och Clara tror jag. Får se om jag får gå ut, med tanke på att jag var hemma 3 igår natt.... Men annars kanske mina föräldrar är snälla nog att låta oss att se film här.

Men nu har jag uppdaterat nog, kanske skriver ikväll. Titti kommer ju hem i kväll, så då blir det fart på den här skiten igen!

Hejdå kamrater..

(inte en enda bild heller, jag gillar't!)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0