/ T - YUUUUP

Emma och Frida drog precis, vi hade en trevlig liten stund tillsammans iaf, hehe. :D
Varför jag inte hört av mig sen sist, (öh?) är för att jag blev lite impulsiv, Carro skulle till hallen och frågade om jag var på, klart jag var!
Så vid drygt sex hämtade dom mig och vi skulle bara ner och skjuta lite, träffade några från P94/93, sen skulle dom ha träning, så kommer deras tränare och frågar om vi är på, vi hummade lite svagt, haha, men vi var med på hela deras träning, körde match. Roligt ändå, höhö :D Sen hade vi träning med damerna också, så var i hallen i fyra timmar sammanlagt. Haha!
Nuu ska jag nog äta något, har inte ätit sen klockan ett och har tränat massor, hungrig!

Och så är det nu jag ska lägga in en passande bild va? Men vet ni vad, jag har ingen! Så jag tänker lägga in en jättevärdelös bild istället. Jag älskar värdelösa bilder.
Jag menar, varför tar man ens en sån här? Åh, så värdelöst! :D


VÄNTA! GÅ INTE, INTE RIIIIKTIGT ÄN. Eftersom denna video har hamnat bland gamla inlägg (och jag la ändå in den idag, vi är så duktiga på att uppdatera!) så måste jag lägga in den igen! Här har ni min favoritvideo på jorden!

Levi Blad, åh vad jag beundrar dig! :D

Så, nu -
TODILOO & TJINGELING

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0