/ T - TVINGAD

Hej! Skriver just nu ENDAST för att Erica tvingar mig. Hon hotade med pistol och såna där grejer ni vet. Den jäveln. Nejmen jag sitter och knarkar halstabletter. Fishermens friends. Fiskens vänner & Jag. De é käääärlek!
Pratar även med den där Madde nu igen, pratar med henne ganska ofta nu för tiden. Vi sitter i samma båt du o ja'! En bra båt.
Snart är det Scania cup, om den här lilla förkylningen och halsgrejsjäveln kunde försvinna nu så jag fick chansen att tagga(hatarordetändåskriverjagdet) till! Men de é nice. Jag taggar till ändå!
Jaja, sluta skriva om halstabletter och taggning.

Nu lägger vi in en bild och avslutar samtalet.



KLART JAG WEBBAR MED ERICA!

HEJDÅ

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0