/ T - TJOCKA GREJER

Nu ska jag till mormor och bli ännu tjockare än vad jag redan är. Åh, jag som skulle börja banta. (Skulle jag?). Hur kommer det sig att man alltid får massa godis/kakor/pengar när man åker till mor/far föräldrar? Visst har jag rätt? Var alla tjocka på 50talet eller? (50talet? Eh, jag vet inte). Och alla mor/farföräldrar är bra på att baka! Eller hur? Visst är det så? Jag visste det!
MEN, nu ska vi ju inte klaga! Jag gillar godis/kakor/pengar! Vi hamnade i rätt generation gott folk! (Inte du då mamma, men majoriteten av läsarna på denna blogg är i min ålder. Jag Emma Clara, det är tre mot en mamma)

Nu skall jag icke förvirra er mera! För nu skall jag byta om, vilket jag skulle gjort för typ en halvtimme sen. :)


Hehehehe..


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0