/ T - HEJ!

Jag har inget att göra, så tänkte bara kika in och säga hej.
Hej!
Nu antar jag att jag har sagt mitt.
Neemen neejrå, jag har faktiskt tråkigt så kände att jag skulle ta mig tid att skriva här. Ganska trevligt att göra det. Leka rolig liksom.
Eftersom jag har brist på saker att skriva om så frågade jag en i publiken - Erica, även den enda i publiken.
"Vad du gjort idag, att du är taggad på scania och att jag är bäst i världen" blev svaret. OK. Nu kör vi!
Idag var jag i skolan, lika tråkigt/roligt som vanligt.
Och OM jag är taggad på Scania! ÅH VA TAGGAD JAG ÄR :D OCH ÅÅÅÅH VA JAG HATAR ORDET TAGGAD. Överanvänt liksom. Gets tooooo much! Hehe, vad lekar jag? "ASSÅ SLUTA ANVÄND ORDET TAGGAD JÄVLA LOSERS! TAGGA HÄRIFRÅN LENN ELLER GLENN ELLER VAFAN NI HETER"
Nemen okejrå, tråkigt. Jag är inte rolig. Fan också. Attans. Komikerkarriärens slut. That's saaad.


Och så en fjortispose på det. Gillar posen starkt.

Och så avslutar vi med att jag är bäst i världen.

Tjingeling!

Tidigare kommentarer :)
Namn: Erica

Men vafan Titti, det är JAG som är bäst inte DU ! :P JAG SKREV JAG FÖR JAG MENA JAG (: AHHAHAAAHAHAHAHAHAHHA <3333333

2010-03-29 @ 21:32:52

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0