/ T - THATS WHAT I DID

Måns, David & Manfred drog typ precis härifrån, lite smått random så kollade jag på film med dom, är ju ensam hemma. :D (Tessan är på nån fotbollscup med skolan typ och mamma fortfarande i Egypten)
Men kuuul var det! Såg Instängd, inte så läskig som jag trodde. Bara massa mongomonster som sprang omkring ju. Jaja, kul ändå!
Nu ska jag sitta uppe hela natten och göra ingenting, har ingen här hemma som säger att jag ska sova, så då gör jag inte det. Kanske. Går väl och lägger mig om ett tag. Kanske. Jaja, tror jag ska kolla på Rebound! Basketfilm vadafan! :D
Träningen var för övrigt jättejobbig idag. Men skönt, behövde det. Hehe. (Träning med btå)


Instängd var lite småläskig. Försökte göra en passande min, lyckades väl lite sisådär iaf? Tycker jag.

Hejdå!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0