/ T - TÅÅÅÅLAMOOOD

Har massa (asdåliga assuddiga) bilder på min mobil jag ska lägga in här. Men det får bli en annan gång, bara ooorkar inte just nu. Hm, kanske beror på att jag inte sov alltför mycket inatt. (EEERIIIICAAAAA..) Hehe nerå. Jag är bara lat.
Berättade aldrig att vi såg på Barnhemmet igår! Åh fifan! Sicken jääädra film! Sen kollade vi på He's the girl för att komma på andra tankar, det funkade faktiskt! Inga mardrömmar alls! Men jag hade i vilket fall som helst en fantastisk kväll/natt! (Hehe, ska strax plugga svenska. Måste öva på att använda fina fraser. & punkt.)
Och nu så taggar vi till inför på fredag! TJOOOHOOOOO! SM I ÖÖÖÖSTERSUUUUUUUUND!
Åh, är så jäääääkla taagggaaaaaad! :D


Dessa två unga kvinnor (eller män..?) som jag umgicks med. Höhö, nu fick ni iallafall någon slags bild. Jaja. Nu ska jag, jag vettefan vad jag ska göra, men någonting. Förhoppningsvis. Antagligen. Troligtvis inte.

Time too, draaaa! TJINGELING


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0