/ T - Omogen på alla sätt och vis

Är jag jätteomogen om jag råkar småböla lite i slutet av Legally blonde? Hehe.. Men den slutar så fint! Ni som sett den fattar vad jag pratar om. :)
Nu måste jag se tvåan! Åh, dom är ju faktiskt riktigt bra!

Men bara för att jag är sååååå snäll, så lägger jag in några bilder jag sparade från playahead idag! Hehe:


Umgicks mycket med Anna och Erica. :)


Jag var aldrig fjortis. Nej det var jag inte.


Inte Anna heller. Nejnej. :)


Hehe, the famous bild på mig och Emma!


Hahaha, jag och Sara :D SNYGGA!


Pussjätteasmycketfjortisbild på mig och Erica. Hehehe :D


Jag och Anna, vi tyckte den här bilden va aaasbra! Var skitstolta. Och så stod ju klockan på halv ett, så jävla coola.


Hahaha, Marcus Joel & Tobbe. Så jävla coola grabbar! :D


Söt kyckling


Haha, minne med mig och Anna, wow, vad vi var med varandra mycket. Fina tider! :')


Jag och Anna. Denna bild älskade vi också, VARFÖR? :DD


Min älskade orangea mobil! Åh, så mycket minnen! :D Kunde tyvärr inte bjuda på bilden, jag KUNDE bara inte..


Jag och Erica innan vi skulle på fotbollsträning, haha wow, såg jag verkligen ut sådär? VA PINSAMT.. (:


Det var det jag hade att bjuda på, jättevärdelösa bilder men det är typ såna jag har från gamla tider! He-he..

Ne, Legally blonde två nu! TJOHOOO!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0