/ T - NÄMNDE JAG ATT JAG HADE TRÅKIGT?

Tio frågor om dig själv
Namn? - Titti (Gillar du det? Inte ett dugg, hatar det galet)
När fyller du år? -  28 Januari
Några piercingar? - Öronen?
Vad har du på dig just nu? - Mjukiskläder
Vilken årstid är bäst? - Olika sätt, skulle nästan kunna säga vintern på ett sätt
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sovmorgon
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Ingenting? :D
Vad är du bra på? - Ingenting? :D Haha, jorå, nånting.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på (med vem) Hahah, nej jag vet inte.


10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Min hund? :) Om han lyssnar förstås.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Jag har bara roliga vänner 
Vem är snyggast av dina vänner? - Dom är snyggingar allesammans
Vem är mest partyprisse ? - Clara... Haha ne vet inte.. :o
Vem är den du helst har filmkväll med? -
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Har bara snälla vänner, annars är jag väl inte vän med den? Hehe! ;D

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Eh, Teddy... :d
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nej
Vem är farligast i din familj? -  Jag? Ingen?
Vem ser roligast ut i din familj? - Jag! Helt klart.
Vem är coolast? -  Pappa. Utan tvekan ;D
Har ni något husdjur? - 2 katter & En hund
Vem har du mest gemensamt med? - Tommy
Vem står för underhållningen? - Tommy (När han är hemma förstås)
Vem sover du oftast med? - Själv
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Finns många

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Varit i skolan & Kollat på film med Tessan
Har du varit glad idag?  - Joodå
Har du varit ledsen idag? - Lite kanske, hehe
Har du gjort något bra idag? - Öh, tror helt ärligt inte det.. ;O
Vad ska du göra nu? - Ingenting!
Har du gjort något dåligt idag? - Nääe.. Om inte engelskaprovet räknas.
Vad har du ätit idag? - Massor
Har du duschat idag? - Nope, inte än
Är du trött nu?  - Om jag är! Skittrött.
Vad händer imorgon? - Skola & träning
Går du i skolan?  - Jaa, kanske inte precis nu. Men ja.
Har du varit i skolan idag? - Yup tyvärr.

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - David, haha typ i skolan igår
Vem ringde du senast? - Maja
Vem sms:a till dig senast? - Erica Larsson
Vem sms:a du till senast? -  Erica Larsson

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nepp
Vad är klockan nu just nu? - 22:15
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se & facebook.com

FAMILJ -
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - fem dagar
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - drygt två veckor

SPORT
Går du på någon sport? - Japp!
I så fall, vilken/vilka? - BASKET
Trivs du med den sporten? - De é käärleke minsann ♥
Tycker du att den sporten är rolig? - Yuuuuuup!
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - Yeeeeeeez


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Japp
I så fall, vilken låt för tillfället? - James Morrison - Undiscovered
Vad gillar du för musik? - Det mesta, men J är en bra bokstav. James Morrison, Justin Bieber, Jonas brothers... Medflera!

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Njee
Har du kysst någon idag? - Nee
Är du romantisk? - Ingen aning, skulle inte tro det tyvärr, hehe
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nope
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Hm, bara när jag var mindre tror jag.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Om det skulle dyka upp någon är det såklart förhållande! Känns lite otippat just nu bara, höhö

FÖRHÅLLANDE

Är du en bra pojk/flickvän? - Jaadu
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Haha, näääe
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Kan jag inte tänka mig vilja
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Skööön stil! Svårt att förklara, men några där ute förstår nog vad jag menar!


Nu har jag haft tillräckligt tråkigt, dags för något kul!


Att leka med färggrej på datorn är kul. Lite. Kanske.. Eller, alltså.. Nja


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0