/ T - Match o grejor

Kom hem från match för inte allt för länge sedan. Förlorade dessvärre matchen, det var träningsmatch mot Bollstanäs U18. Meeenmen, träning imorgon och sedan troligtvis match igen på Lördag! Då mot Åkersbergas Damlag! (Mitt lag, hehe :D) Ska bli jääädrigt spännande må jag säga!
Ne, ska nog kanske snart gå och typ lägga mig i mitt nystäda, nymöblerade rum, nyduschad i en säng med nya lakan. Åh, härliga känsla! :D

Går inte att lägga in bild? Cpdator.
Meeeeen, vet ni vad?! Jag och Emma ska till täby imorgon, jag ska kanske köpa en dator! :D TJOHO! Äntligen säger jag bara, ÄNTLIGEN. Det är verkligen på tiden!

Hörs imorgon fnuttisar! Måste däremot åka tidigt till täby, har träning och ska åka hemifrån halv fyra hehe!
Så kaanske inte hörs förns på kvällen.. JAJA, FÅR SE, PUSSHEJ

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0