/ T - LAXIGT / IDOLBILD

Jajamensan, webbar med Erica (LARSSON SOM OM NI INTE HAR FATTAT DET ÄN), värsta dejten, äter en romantisk middag. Eller, jag äter. Lax potatis & Romsås. Gudomligt gott!
Kanske kan bli nåt mellan oss. Mig och Laxen alltså.. Hihi.

Förresten, jag har inte gjort so;n än. Den ska in imorn. Har gjort 3 av 13 frågor, och då ska man svara sådär proffsigt också "Judarna gillar påsken. FÖR ATT..... Lalalalal"

NAAAAAAAAAAW! FICK PRECIS EN BILD AV ERICA (INTE LARSSON). (OJ VEM ERICA E DE?!) (KLART DE È LAARSSON)

Idolbild av Erica Larsson

THE ONE AND ONLY TITTI ANDERSSON! WOHOOOOO!

Överväger nu allvarligt att dumpa Laxen för Erica, känns som att jag får mer respons av henne. Hm, ska nog fråga chans nu. Om jag vågar... Thihi.

Pusspuss älsklingar!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0