/ T - "HOPPSAN"

Man skulle mailat in två svenskauppgifter senast i måndags, men våran lärare sa att hon inte skulle rätta nåt på lovet så det var lugnt. Men nu sitter jag här sista dagen, har gjort det mesta av arbetet på datorn hos pappa, Tina mailade det så fint till mig, men jag kan inte öppna filen. För jag har en usel dator. (INTE LÄNGE TIIILL).

Meenmen! Jag klarar mig alldeles utmärkt om jag ska vara ärlig. :D
Syftet med det här inlägget var egentligen att säga godnatt, yup, klockan är tjugo i tio. Yup. Jag säger Godnatt!

Så, GODNATT GOTT FOLK!

Slänger in några bilder som, låt oss säga att det har med inlägget att göra eftersom det är mitt rum/säng där jag sover! Mycket fin koppling.


När jag & Emma möblerade om mitt rum, hehe, nybäddat o fränt!


Tummen upp på nymöblerat! Ingen aning om varför jag ser så bekymrad ut!


Nymöblerat rum av Titti & Emma!


Emma!


Såhär ska jag gå och göra nu!

GODNATT IGEN!

GODNATT!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0