/ T - HEY!

EY! Vet ni vad jag insåg! Jag är bra dum ibland.
Min kamera, ni vet, Morgan, typ, är hos mamma. Jag är hos pappa. Jag kan inte ladda upp bilder på facebook hos mamma. Det var meningen att jag skulle ta med Morgan/Kameran till pappa i helgen eftersom jag har alla bilder från Romme. För nu ska jag till mamma och inte åka till pappa på två veckor.
IDIOOOOOT...


Haha! Jag bara älskar den!


Min asfula kamera Morgan som förövrigt är asful. :) Förlåt, jag älskar dig ändå, det är insidan som räknas.
Och kolla vårkläderna! Hur najsigt som helst! ooooch så tänk på att detta var typ mer än ett år sen. :D

Åh, juste, Legally blonde två vare ja! PUSSHEJ

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0