/ T - HÄLJ

Vi tar en helgsammanfattning. För er som bryr er tänkte jag..
I fredags hade jag ju träning med killarna först, sen hem till Måns med honom David Pontus Eric Emma Emma, påvägen dit stötte jag på Anna! Ringberg! Åh det var trevligt! :D Sjukt länge sen. FÖR länge sen. :)
Men i alla fall, vi kollade på My bloody valentine. Sådär LAGOM läskig, eller kanske liiiiite FÖR läskig. Neemen aamen läskig iaf. Konstigt... Jaja, sen på nån askonstig film också. Sen så kom Manfred och Madde förbi också, Madde som jag inte träffat sen fyran! SJUKT KUL :D Så sen gick jag Måns David Pontus Manfred Madde ut och drev omkring, kom hem kvart i två, hade lite sömnsvårigheter, hehehe. :)
Sen så gick man ju upp klockan nio på lördagen också! Match med P95 i Värmdö. Nice! Förlorade dessvärre, men vi skyller på domarna såatt det var ju inte vårt fel. D'ah.
Sen hem och sen till Erica och träffa Agnes och sen bowla med dom! :D Jag förlorade.. /: Jävla skitgrej. Menmen, sen blev det tacos hos Erica! Nice! Och såklart så släckte vi på Earth Hour. DET GJORDE VÄL NI OCKSÅ HOPPAS JAG? Vi spelade Geni, jag Erica Agnes mot Ericas föräldrar och deras kompis. Förlorade dessvärre det med. Haha. Kollade i alla fall på The Mist sen, en konstig film med jättejätte verkligen jättedåligt slut.
Så pratade vi såklart det gamla vanliga tjejsnacket! Köttbullar o grejer liksom. You get what I mean?

Nu blev det en jädra massa text! Och ändå så har jag inte berättat att jag träffade Madde i Täby idag, sjukt trevligt! :D Vi fikade och pratade och pratade och pratade! =)

Nu ska jag plugga matte. HAHAHAHAHAHAHA.


Sammanfattning: 5/5 TOASTERS PÅ DENNA HELG!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0