/ T - FARSGUBBEN

Är hos pappa på en skolvardag för första gången sen jag gick i fyran. Shit. Tragiskt. Funderar starkt på att sova här. Tror nog det. Vore lite coolt :D
Har mailat över svenskan så att jag kan skriva färdigt den hos mamma, och så ska jag välja ut några filmer jag kan ha att kolla på nästa vecka, mamma är ju borta så blir myskvällar med syster ;)
Och så ska jag tigga lite pengar av pappa till helgen, hehe, det behöver ni inte säga till honom. Jag är bäst på att smöra. Bregott skaré vá!
Happ, det här var ju ett kul inlägg.
TJOHO

Nemen. Är inne på Tinas inloggning så har inga bilder. JAHAPP. Så blev det ännu tråkigare minsann! :D
Hör kanske av mig senare ikväll! Ska plugga spanska, men datorn har jag alltid tid för. :)

TJINGELING

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0