/ T - Familjegrej

Min gamle farsguube blir 50 idag. Fast enligt honom fyller han 30. Och eftersom det är han som fyller år så låter vi väl honom bestämma va? :)
GRATTIS UNGE MAN PÅ 30 ÅRS DAGEN! Ha en trevlig dag så kanske jag kommer förbi ikväll! Beror på om det blir tårta?

Haha, som att han skulle läsa detta? Min pappa vet inte vad en dator är, han kanske fyller 50 trots allt..

Har "tyvärr" ingen bild på honom. Men tänkte skriva en liten notis till min käre bror också! Honom har jag allt en finfin bild på som kommer nedan. :)

Hörru Tommy, har inte pratat med dig alls på en hel jäkla månad nu. Dags att höra av sig kanske? Om du läser detta - NÄR KOMMER DU HEM OCH HÄLSAR PÅ?!

Eller krockade du med pulkan kanske..?

Jaja, dags att ringa gubben och gratta, hörs imorn!

TJIIINGELIIING


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0