/ T - ENSAM HEMMA

& Nu snackar jag iiinte om filmerna! Utan bokstavligt talat. Jag är ensam hemma! Klockan är strax ett. Borde nog sova, ska göra det snart. :)
När pöjkarna drog så satte jag på en komedi för att tänka på annat än skräckisen, såg på Rebound, den är bra! Riktigt bra! Rolig! Basketfilm dessutom, ännu bättre!
Ja och då rann tiden liksom bara iväg. Och nu är klockan strax ett. Och jag som ska upp till skolan tidigt imorn, fiifan! Men halvdag iaf, sköööööööööööööönt!
Funderar allvarligt talat på att kolla igenom svenskan innan jag somnar, jag är dum i huvudet men sånt é livet.
Yup, så får det bli. Sen sova! Wow, det lät skönt. Jag är trötttttt. Jeeteeetrött é jag. Suuuuuuuuuuupertroettt. Hehehehehehee. ÖÖÖÖÖVERTRÖÖÖÖÖTT . Undertrött? Dundertrött!


I'm gonna (hehe, GONNA! Min klass fattar.) bring world peace!

PEACE OUT!

Nattinatti!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0