/ T - DAMP HEJ

Åh, ibland får man ju verkligen damp. Inte fysiskt, så att man inte kan sitta still och så, utan rent psykiskt. Människor is killing me. Är det jag som är oförstående och inte förstår, eller har jag rätt att vara förvirrad? Människor är förvirrande. Både killar och tjejer. Allihoppa är dom så jädra svåra att förstå sig på. Vissa svårare än andra.

Tjohej, nu har jag haft mitt deepwriting här, någon som förstod min poäng?

Ibland är jag bra förvirrande själv, men inte på ett lika seriöst sätt hoppas jag


Hunden är människans bästa vän.
Så sant som det är sagt, hundar lyssnar, hundar snackar inte, hundar är pålitliga.
& Jag lovar, jag är ingen psykopat.

Tjingeling

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0