/ T - BUENAS DIAS!

Betyder typ goddag eller nåt, vet inte hur man säger godmorgon på spanska. Jaaa jag går på spanska i skolan.
Annars då? Händer inte så mycket, inget planerat för dagen. Ikväll skulle de va film hos frida med en massa gött folk, gött!
Sitter och kollar på den där datorn, I want it! NOOOOOW.
Min bror som man tycker ska ställa upp svarar inte på msn. Den jäveln. Men han är väl i skolan (HAHA SUCKER). Universitet mina damer och herrar!



Haha, det där skulle publicerats imorse. Hann aldrig skriva klart, min bror svarade och jag pratade med honom och grejer, men nu skriver jag klart det! :D
Har iinte gjort någonting alls idag, och vet ni vad, det har varit så jääääkla sköööönt!

Nu lägger vi in några videosar från igår, bättre sent än aldrig!


Ja, se där, den kom faktiskt in!


Hahaha, sitter och kollar på klockan typ fem min innan jag ser att den är tio över två? Jaja.


Coola. Haha sitter som ett cp när Emma filmar mig. Coolt.


Jaa jag vet att jag låter typ full, heheh, och min röst låter heeelt cp "hahah, OM, aaaaaah"...

Och så några bilder också! :D


Snygga brillor, sommarsommar!


Magnum gold, i guld! WOOOW


Jag tror jag hittade läppstiftet Dessie använder! O M G ! Jag bara måååååste ju köpa det!


Ne, ska gå och göra något nu!

TJINGELING

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0