/ T - BARA FÖR ATT

Ligger och webbar med Erica, hehe, bild kommer nedan! Träningen gick finfint, lite segt på fredagar men vi gillar fredagar ändå! Gillar? Älskar!
Ska spela match med killarna på söndag, hehe, första gången jag gör det, men det blir kul! Coolt. Har ju Carro där, höhö. :D




Jag gillar i alla fall våra webbstunder. Får bara inte nog av Snygg-Erica liksom <3 !

Idag blir det chillkväll, kan vara så jädra skönt ibland. Jag kan verkligen vara en riktig ensamvarg. Men imorn blire paaarty! Haha... Nej men kul som attan ska det bli! Jag Erica Carro Måns David Manfred och Fredag den 13, TJOHEJ! DRA ÅT FANDERS VAD ROLIGT :D (Mhm å-kej det var ett snyggt uttryck må jag säga, dra åt fanders)

Nä nu ska jag sätta på någon rolig film, vara lite social mot mamma som kom hem idag (Jag vet att du tycker jag är trevlig mamma)

Tjollahoppsan hejsan så hörs vi!


Ey! Juste! Pst! Ville bara säga att jag känner mig lite smådumpad av Emma och Clara. Hela sidan som är uppe är bara inlägg av mig. Ja jag är en nolifer, men ni kan väl skriva lite ändå? :) Ville bara säga det... Hejdå!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0