/ T - SÅNT DÄR BRA & DUKTIGT INLÄGG

Hörrni kära vänner! (Roffe&Carinstyle)

Har ju helt glömt bort helgen! Eller alltså, glömt bort att berätta om den. Som att ni bryr er? Haha OM ni bryr er! Ni bryr er om allt jag gör! Annars skulle jag ju liksom inte ha massa fans efter mig? Är man storbloggare så är man, då får man gå GRATIS på bio, ÄVEN fast man har råd (OM man har råd! Har råd med att gå på 20 biosar samtidigt liksom!) Jaja, ni älskar mig, thats it.
Åter till saken (SAKSAKSAK)! Vi glömmer fredagen och hoppar till lördagen. Som ni kanske märkte var jag först med Erica. Vi fick barn och grejer. Sen kom Carro och vi skulle laga mat, hamburgare. Haha. När jag ska börja laga så kommer pappa och tar stekspaden ur handen på mig.
- Skulle jag jag laga maten?
- Du kan inte laga mat
Så pappa lagade maten. Är man storbloggare behöver man inte laga mat liksom?! D'ah, dyyra eexklusiva sushirestauranger is more my thing!
Jaja, sen kom Måns David & Manfred och vi kollade på fem olika filmer, tre st fredag den trettonde, eurotrip, wildchild, fast ska väl säga att vi mest pratade. Kanske därför jag låter som, eh, ja något jättehest iaf. Hest. Häst. Ne ja vene.
Sen drog Manfred och vi satte på några andra filmer och fortsatte prata. Sen sov vi. Sov. Yeah right. Kunde inte sova, men prata är kul! Prata gjorde vi. :D Med andra ord, en riktigt trevlig & asbra lördag! :D
Sen hade ju jag och Carro match med P95 halv ett. Men vi gick upp i tid och gick till Söra! Tog typ en halvtimme. Erica, Måns & David kollade på matchen. Hehe. Förlorade, men gick bra ändå tycker jag!
Sen så hade jag match med damerna på kvällen, förlorade då hähä. Men bra spelat!

Shitpomfritt, har jag någonsin skrivit så mycket text?! Jaja. Läs och var glada!
Nu får ni några fina bilder från i lördags. :)











NUUU blir det film! PUSSELIPUSSPUSS

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0