/ E

Chacha!
Hur är läget med er?

Har precis suttit och kollat igenom alla videos som jag lagt in på datan från mobilen... Det är ganska många kan jag ju säga, kom fram till att jag ska lägga in ungefär 50 st av dom. Så vi kan väl börja, sakta med säkert ;)

Orkar dessvärre inte nu, ska plocka undan efter min syster som är förebliven... -.- Yeeey! Nej, men jo... Jag måste bädda ur hennes lakan i min soffa. + att jag måste ta undan all deras disk och sätta in i maskinen. Jo men syskon-kärlek vare?

ÅÅÅÅÅH får damp på dom! -.-

Jau, iaf så kan ni få en bild på mina nya jiiiiiiins =)
Dom är awsome!




Skit fina =) och billiga.
199:- på GinaTricot, som sagt - AWSOME


Nu blire till att städa upp efter mina syskon .

Hörs om en stund, tjingeling!

Tidigare kommentarer :)
Namn: Felicia

Hej tjejer!

Grym blogg, tänkte bara om jag kunda få svar på några frågor? =)



1. Hur blev det just TEC?

2. Är det alltid bara ni 3?

3. Och lägg in bilder på erat hus eller så, vill se hur ni bor! :D



Tack om ni svarar... =)

Kram!

2010-03-03 @ 16:55:25
BLOGG: http://bbarafelicia.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0