/ E - woops!

Förlåtförlåt, inte haft orken till att vara vid datan...

I söndags så vaknade jag halv ett, gick upp och duschade och sen åkte vi till sumpan och firade kusin... Sen när vi kom hem gick jag ut och träffade Manfred och Frida.
Sen när jag kom hem skulle jag sova tidigt (23.00) men nej, somnade runt 5.30... Vaknade 10,30 idag, så kom försent till skolan.

Ah, va i skolan - hade somsagt innebandyturnerning halva dan, det ägde! :D Men sen gick jag hem och gjorde en massa saker innan jag drog till gården och va där...

Nu ska jag sova, kan fan inte försova mig till musiken imorgon igen... Det går inte, jag kan inte ens spela det som jag ska spela och det är typ uppspelning imorgon. Men vi kan ifs inte spela upp eftersom Clara inte är i landet ;) Höhö. Den gaaaalningen kommer ju hem imorgon! ÅH va jag längtar...


Ne nu sängen.. Puss!



Bror & jag i sumpan


jag & martin


min sanna livsgläjde - jag älskar dig!


Jakob jag Markus och Martin


jag älskar dig sötunge!


Dagens humör: GLAAAAAAD
Dagens mående: happppppy!
Dagens borde: plugga spaanska
Dagens frisyr: flätor & knut
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: lackleggings, linne och kofta
Dagens planer: skolan, plugga, gården
Dagens materiella vill ha: massor
Dagens fundering: ganska många tankar
Dagens beroende: frida!
Dagens tråkigaste: ingenting typ :D
Dagens längtan: träffa alla roliga!
Dagens superlängtan: TILL IMORGON NÄR CLARA & DANIEL KOMMER HEM!
Dagens tidning: amelia (stavninig?)
Dagens låt: love - keshia ft. gmoney


Puss på er allesammans!
Upp 5.30 imorgon, kanske bloggar då...

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0