/ E - Tråkigt -.-

Jag har ingen lust att blogga, och det är inte vanlig bloggtorka - utan det är det att det är tråkigt! Samma saker hela tiden, inga bilder osv...
Jag orkar inte, haha så jävla lame.´

Iaf, ska inte agra mer på er nu.. Skolan idag kunde ju bara dra åt helvete! Hade nationella i engelska, det gick ju som det gick -.- Sen hade vi rast och nationella igen -.- -.- -.- -.- det gick också åt f*cking helvete! ÅH -.-
Jaoup, men sen hade vi lunch och annan shit. Sen elevens val, då var det nån läskig tant som följde efter mig. Jag blev skit rädd :O
Sen gjorde vi en planering för en idrottslektion som vi skulle hålla. Det gick ju bra (?) Eller inte ... -.-

Sen gick jag klart skolan och nu är jag hemma och har sovit en stund. Ska plocka undan lite på rummet och sen börja fixa nån mat med lilsis ...

Puss eller nåt . : '

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0